Favoritbild


Tumblr.

Upp och ner och bak och fram och rätt och fel och skrik och gråt. Hur många 'och' får det finnas i en mening? I en dag?
Tack swedbank-killen för att du va snäll och bra på att förklara. Och för att du inte lät mig höra hur konstig du tyckte att jag var när jag nästan började grina tre gånger medans vi pratade. 

Jag har tänkt plugga lite nu. Lite sent kanske, men jag sov som en apatisk i flera timmar idag så jag klarar mig. 
Ska plugga en läxa som nog egentligen inte är en läxa, utan mer " gör denhär lilla kulturella grejen så att du inte tappar bort allt som räknas till fint bland alla remixade låtar med autotune och rosafärgade shots. Snälla snälla snälla innan du tappar det helt. För din egen skull".  Alla behöver en sån läxa.

Fina lärare. Bra lärare.

Älskar att säga tack. Visa uppskattning till folk. Vara glad mot bussisar, lägga till jätte i "tack så mycket" och le jättestort mot folk som jobbar i kassa.  
Det kanske väger upp all ilska jag inte kan omvandla till något som finns i min lilla bröstkorg. 

Kultur var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0