Eh måndag

Idag regnar det och det är typ fortfarnde svart ute. Ska gå ner på mitt rum och göra mig i ordning så jag går och låser dörren, i fall att liksom. För lite läskigt är det ju ändå, att vara hemma själv.
På väg till dörren hinner jag fantisera ihop att dörren kommer öppnas om en millisekund och så kommer det titta in en farlig gangster som ska råna och döda mig. 
Sen drar min fantasi iväg åt helvete och jag ser mig själv springa fram allt va jag kan mot mördargangstern och vrålar det värsta jag kan. 
Mördargangstern blir rädd och springer ut igen.


Och detta var alltså en dagdröm. 
Yes box. Jag började garva så jag grät.
Så alltså ja, måndag alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0