She's got you high



Nämn något som gjorde dig glad igår:
Finaste fina Matte <3 <3

Vad gjorde du kl 08 imorse:
sov

Vad gjorde du för 15 min sedan:
Letade efter peppig musik på spotify

Det sista du sa högt:
"Nej men de är lugnt, jag hämtar den"

Det senaste någon sa till dig:
"Okej, men jag gör det jag då"

Vad har du druckit idag:
Saft, vatten, kaffe och ice tea


Vad var det senaste du åt:
Hamburgare :))

Vad var det senaste du köpte:
Glass till kusinerna, hamburgerbröd, juice, fanta och ice tea


Vad är det för färg på din ytterdörr:
Blå och svart, beror på vilken sida man går in på

Vad är det för väder hos dig nu:
Asvarmt! Och kvällssol <3

 

Godaste glassmaken:
Vanilj med krossad choklad eller sorbet i alla dess underbara former

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Tyyp, tror jag i alla fall

 

Sover du tungt:
Börjar göra det nu på äldre (haha) daar


Drömmer du mardrömmar:
Oftast är de lite otäckt att drömma, men inte alltid just mardrömmar

Trivs du med ditt jobb:
Får väl se när jag börjar mhm!


Favoritklädsel:

När man riktigt vet att man är sådär dödssnygg och man vet att alla andra också vet det


Favoritlåt just nu:
Such great heights med Confide


Vad ser du om du tittar till höger:
Min spegel där det hänger lite halsband och annat trams, och mig själv då, såklart.

Vad ska du göra härnäst:
Städa mitt inte så städade rum

Höger eller vänsterhänt:
Höger

Humör just nu: 
Vet inte riktigt, helt okej glad fast ändå lite nedstämd, men inget inte lite pepp musik kan fixa. Eller så blir det tvärt om, det kan man inte så noga veta. Synd.

 

Favoritgodis:
Hallonmumrikar och fransk nougat tror jag de heter? Gott äre i alla fall.

Kläder just nu:
Bikiniöverdel från stadium, skjorta från Matte och fangirl shorts med INTOHIMO tryckt på rumpan :)))

Sommarplaner:
Jobba, P&L, jobba mer, Kanarieöarna, Jobba ännu mera.

Hur många kuddar sover du med:
Två!

Spelar du något instrument:
Kan en halv urdålig Your guardian angel på gitarr

Morgon eller nattmänniska:
Båda tror jag, om det går?

Vad är viktigast för dig:
Matte, mamma och pappa och alla andra jag delar blod med och alla mina fina kompizar

Snarkar du:
Nej, pratar dock sjukt mycket

Längtar du mest efter just nu:
Matte, och P&L (PEPP)



Listan tog jag från Tigerlilys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0