Midsommar, ångest och handsprit



Låtsas att det bara är en vanlig lördag och försöker inbilla mig att midsommar är töntigt, men jag är inte så säker på att det funkar. Jag ska jobba och det suger, visste men det känns ändå rätt okej. Jag är inte bitter, jo lite. Men bara pytte pytte lite. Jag har fått hur mycket kramar och pussar jag har velat de senaste tre dagarna och så har jag laddat upp så mycket kärlek jag kunnat och det ska jag fortsätta med ikväll och imorgon också. 
Nästa vecka drar vi iväg en vecka och jag kommer sakna Matte så jag har redan ångest över det nu. Men jag klarar mig, bara jag får lika mycket pussar och kramar när jag kommer hem så. 

Men hörrni, glad midsommar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0