I'll be miserable at best

Vaknade hos Matte
Åkte till Ulrika
Krama och gråta lite (mycket)
Snabbsova
Åka till Hanin och ha mysdag med finaste familjen (förutom min då) <3



Nu har jag planerat klänning etc till skolavslutningen imorgon, och nu går jag över till den eventuella bomb som kan (kanske kanske kanske, tar ut saker i förväg hela jävla tiden) komma och förstöra sinnesfriden jag med hjälp har kunnat skapa. Vill verkligen verkligen verkligen inte behöva börja om med den, det har blivit så bra nu. Så fint och bra och jag vill aldrig någonsin ha det på något annat sätt.

Håller tummarna, andan och mitt hjärta hårt.

Kommentarer
Postat av: hanin

love you<333

2011-06-09 @ 13:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0