Casablanca sucked anyways



Har tappat bort min plånbok med allt jag äger i, i stort sätt. Är 80% säker på att jag har glömt den i jobbyxor som jag sedan slängt i den gemensamma tvätten, så snart ska jag bege mig ner i den dödsläskiga källaren (med tusen olika skyddsrum och korridorer) och leta igenom all äcklig tvätt där innan jag går på mitt kvällspass.

Ska göra mig i ordning lite nu. Idag kan man ha riktiga kläder på sig utan att smälta bort, för det regnar. Tänker alltid på Hanin då <3 
Tror jag festar till det med lite eyeliner idag till och med, trots allt är ju kvällspass lite lite lite mera party än dagspass, eller hur?

Kommentarer
Postat av: hanin

haha jaa kvällspass är absolut mer party än dagspass !! <3

haha jaaa det regnar love it !! <33333333

2011-06-15 @ 14:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0