Fake songs



Ingenting har gått som det skulle idag och jag har varit så arg att tårarna rann både en och två gånger. Jobb som försöker sabba min helg och äckliga bankkort som inte fungerar som de ska. Är så arg och trött och lättstött att jag har tårar i ögonen mest hela tiden. Lite av det kanske beror på att jag inte har varit ensam en sekund på mer än en vecka nu, jag behöver sånt tror jag. Ensamhet alltså. 

Resväskan står fortfarande uppsmälld på golvet med en galen blandning av kläder, diverse sol- och hudkrämer, fina runda stenar och sladdar till i stort sätt allt. Den ger mig så mycket ångest att jag inte kan titta på den. Jag hatar hatar hatar att packa upp. Men jag måste väl ta tag i det nu. Jag har lite bilder jag funderar på att sätta upp på mina väggar också. Det kanske blir ett städa- och gör om rummet-projekt av det? Vem vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0