hi dumblidoar!




Hej
Sprängs av huvudvärk vilken sekund som helst men de är ok, bara jag hinner skriva klart här så......?

Har egentligen inget speciellt att säga, ville bara skriva något som inte dröp av 1) mina egna egotårar. 2) min egen ångest över valfri orsak. 3)..... inget mer. De är pretty much vad mina inlägg består av nu för tiden. Sorgligt, jag vet.

Vad har jag gjort idag då? Efter en supernap igår kväll var jag vaken till halv fem imorse, sen somnade jag i Mattes knä (skönaste kudden någonsin, slår ikeas med mil) medans han spelade tvspel. Vaknade tolv och mös hos Matte tills han somnade och då åkte jag hem. Är avis för att jag har ett jobb och inte kan vända på dygnet hur jag vill, nu måste jag ju gå och lägga mig om en halvtimme. Kommer det funka? Nej = dilemma.

Hemma tog jag det bara superlugnt och satt vid datorn. Fiskade nya bloggar att läsa, då jag har rensat lite ur min bloglovin. Wooh, ny inspiration! 

Jag har köpt nya fina skor jag ska ha när vi går ut med Bellis första gången, och jag som trodde att jag inte kunde bli mer pepp. Hade jag fel? Ja. 
Har även köpt Spotify Premium, en gång Premiumanvändare, alltid Premiumanvändare. Alltså känslan när reklamen kom tillbaka och man bara kunde lyssna fem gånger på låtarna, ilskan då. 

Bla bla. Jag har bara 4 jobbpass kvar och det är så skönt så vet itne vart jag ska ta vägen. Och jag har tusen (typ två) saker att se fram emot och just just nu känns allt så fint. Inte superassjuktbra, men fint. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0