Calzone med champinjoner och vitlök

Har ringt och krånglat med en stackars pizzabagare på Hammarby men nu får jag den i alla fall hemkörd fast de hade stängt, årets pizzeria, typ. Hoppas pizzorna var värt mödan nu. 

Har legat i sängen hela dagen och ätit sjukt mycket skit, så en pizza på det passar fint. Att det regnar gör det inte mindre mysigt. Dock ber jag till någon slags gud att internet ska pajja så att jag kan få en social stund med pojken min den här helgen. 

Dåligt samvete för att jag tackade nej till jobb idag, men jag ÄR ju faktiskt ledig, bitchar. Och imorgon åker jag till Viola och umgås lite. Mysigt!

Och och och - en vecka till peace nu. Känner peppen och stressen..

Kommentarer
Postat av: linda

nu är det bara några dagar kvar!! jag dör.. så peppad! Vi får ta & ses där fina lina :) pusss saknar dig!!

2011-06-23 @ 20:30:38
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0