To the edge of the earth






Laddar (helt lagligt) ner 30 seconds to Mars discography och tänker tillbaka på dagen då jag och Robin stog under ett träd på P&L och såg dem live. Jag stog lite lite lite bakom honom så om han inte sneglade åt sidan så såg han inte hur jag totalt störtgrinade för att det var så sjukt bra och fint och bara, det bästa jag sett i mitt liv. Att Jared Leto var en av de snyggare som vandrar på jorden gjorde inte saken värre, om jag säger så. Och så regnade det också. Och det var så fint bara, så bra.
Nu får jag rysningar i hjärnan typ, sjukt.
Bubbe, serri!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om man skulle återuppleva något till kostnaden av något dåligt så skulle det vara just det! <3

2011-07-15 @ 23:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0