I admit, a lot of shit got to me




Bla bla bla lalala
Vet inte, imorgon börjar skolan.
Jag måste duscha, göra något idag. 
Träffa den bästa och finaste människan jag vet och kramas så hårt att det kommer tårar fast man inte vill. För att allt är så rätt. 
Göra det man älskar mest sista sista sista sommarlovsdagen någonsin i mitt liv. 

Jag har snurrat igen ventilerna i mitt rum för nu är det inte sommar längre, hur korta shorts man än har på sig. Sommaren tog hårt på mitt rum, det är äckligt fast jag städar nästan varje dag, men det är som att allt gräs på madrassen från p&l och alla små skitgrejer jag verkligen inte kan slänga letar sig fram och bara pressar ut allt fint som finns i mitt rum. 
Jag sparade till och med den krossade baksidan av glas till min IPhone. Hur friskt?

Måste duscha nu, måste göra något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0