LinaLinaLinaLinaLinaLinaLinaLinaLinaLinaLina

Alltså att jag, som går i trean på gymnasiet, har fått en svenskauppgift där jag ska forska om mitt, mina föräldrars och mina syskons namn + namn på en eller flera städer jag har anknytning till. Vad_fan ska de föreställa? Då har man verkligen ingen fantasi som lärare, what so ever. Att vi sen ska redovisa det för hela klassen också, det är nästan värre. Hur länge tror svenskaläraren att ett gäng på 20st 18åringar tänker sitta och lyssna på namnpresentationer egentligen? Skandal säger jag.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad är syftet med uppgiften? Vad ska ni lära er? Hur tänkte läraren och vad står i läroplanen? Vad kommer att betygsättas? Du har rätt att veta!!!

You go Girl!!!

2011-09-13 @ 19:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0