Det får inte ens plats längre

Igår var alla känslor jag någonsin har upplevt i stort.
Både glada och ledsna och arga och kärleksfulla och så himla lyckliga och sorgsna och så var det lite skuldkänslor med och mycket mycket mycket ångest och svid bakom ögonen och ont i hjärtat och kramaktiga för hårda kramar och sting i hjärtat av lycka och panikandetag på toaletten och fanfanfan vad alla borde få leva lika bra och fina liv lika länge tills alla var redo och så kunde alla bara somna in tillsammas och så skulle ingen behöva känna såhär någonsin. 

Jag har lite bilder, om någon skulle känna för lite sådant?

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag vill !

2011-09-04 @ 12:45:32
Postat av: Anneli

Anmäl dig i Veckans Blogg!:D

Jag lottar ut 3 nya vinnare på Söndag!

Vinnarna kommer synas i alla inlägg jag gör i en hel vecka!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/september/veckans-blogg-d.html#comment

2011-09-04 @ 13:52:01
URL: http://anneliih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0