Mario Kart Love Song

Matte har gjort om sitt rum så himla himla mysigt så nu sitter jag uppkrupen i hans famn i soffan och läser bloggar och lite sånt medans han spelar xbox. Bästa i livet. Dagen va sämst sämst sämst sen köpte jag ett par nya (jordens finaste) skor och allt blev bara superbäst. Jag och Matte köpte nån thaigrej som man värmde i micron och damn va gott de va. Sen chips också fast mina va äckliga. Imorgon ska jag dansa balett och sen fixa hemma. Sen på dansföreställning och sen till mys-Matte igen <3 De går fortfarande inte att byta rad eller lägga in bilder och jag blir galen men det gör inte så mycket. Hatkärlek till att humöret skiftar så mycket. Allt blir så himla krångligt och jobbigt. Nu ska jag mysa mera sen ska jag sova. Har inte sovit middag idag så jag komemr somna som en stock. Älskar sånt. Ps. träffade på Viola idag på affären och det va såndär bita-i-läppen-för-att-inte-gråta-saknad. Verkligen! Finaste finaste bästa. Kärlek till månen och tillbaka. Ds. Hela dagen har varit som en enda lång Mario Kart Love Song.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0