Word out on the street


Här är en fin bild jag hade på minidatorn, från Tumblr skulle jag tro. 

__

Persiennerna och gardinerna är så mycket fördragna de kan bli men jag har fortfarande en strimma sol i ögonen, det känns fint.
Pigmenten på mina armar är  delvis bortkliade så jag ser lite smutsig ut hela tiden, inte det charmigaste kanske men ändå lite sommar på något vis. 
Sov mycket i natt men väldigt väldigt lätt så jag är dödstrött ändå, somnade till en stund till filmen Unmade beds som faktiskt blev lite av en favorit, med allt sitt London, alla förvirrade kära människor och allt udda men som ändå passade in så himla bra. Och musiken var verkligen itne fy skam den heller. 

Nu ska vi tydligen äta lite, jag och min fina fina pojke <3 Jag är fortfarande proppmätt efter alla jordgubbar och den där hela nybakta brödlimpan jag åt, men kvällsmat bör man ju äta, för shit klockan är visst redan 20.00. Och jag har itne gjort något vettigt på hela dagen. Det känns hur bra som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0