"Uppe med den där jävla tuppen" som lillasyster skulle ha sagt


Random matbilder, märks att jag är hungrig?

Har en fix idé om att jag måste äta jättemycket frukost innan jag börjar jobba varje dag så jag slipper vara sådär totalt sjukt ashungrig så till och med de gamla med hörapparat hör när min mage kurrar. Så ni sitter jag och min ångest och försöker få i mig allt som finns inom räckhåll. 

Och ja, jag har alltså börjat jobba nu. I söndags kväll hemma hos Hanin fick jag ont i hjärtat då jag insåg att hon kunde sova hur länge hon ville morgonen efter och skulle inte ens behöva äta någon frukost om hon inte ville. Lite avundsjuk är jag, ja. Men pengar är pengar, och studenter är fattiga.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0