Heartbeats

Så starka känslor att de spränger mig inifrån, jag imploderar. Älskar, älskar mera, älskar mera älskar mest, fast just nu verkar det inte finnas någon gräns.
Jag älskar dig stjärnstopp. Men finns det något stopp på stjärnor?
Vill kasta alla de bra men hårda och osmidiga känslorna på någon annan och fråga hur lätt de tror det är att ha allt dethär mellan revbenen, ibland finns det inte plats för annat och då är det första som får lämna plats tårar. Inte för att jag vill få ut dem, men det finns ingen plats för tårar och sådant strunt längre.
Lite så är det nu, lite sådana tårar.
Och lite tårar av utmattning. Jag fyllde mina pausdagar med ett tempo på 100km/h och får skylla mig själv. Men ibland kanske man klarar sig ändå.
Hoppas.


Så starka känslor att de spränger mig inifrån, jag imploderar. Älskar, älskar mera, älskar mera älskar mest, fast just nu verkar det inte finnas någon gräns.
Jag älskar dig stjärnstopp. Men finns det något stopp på stjärnor?
Vill kasta alla de bra men hårda och osmidiga känslorna på någon annan och fråga hur lätt de tror det är att ha allt dethär mellan revbenen?
Ibland finns det inte plats för annat och då är det första som får lämna plats tårar. Inte för att jag vill få ut dem, men det finns ingen plats för tårar och sådant strunt längre.
Bara det viktigaste får plats här.


Lite så är det nu, lite sådana tårar.
Och lite tårar av utmattning. Jag fyllde mina pausdagar med ett tempo på 100km/h och får skylla mig själv. Men ibland kanske man klarar sig ändå.
Hoppas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0