P.S. saknar mina kompizar D.S.

Min lilla lön jag krigat ihop juli månad bränner som satan i fickan och jag blev helt enkelt tvungen att spendera lite idag. Lite blev rättså mycket men det är lugnt! Sen kommer det ett paket från junkyard om någon dag med lite mer fint i och sen ett från partykungen med en fin vattenpipa i. Vill också kasta mig in på cdon.com och fynda lite då jag läste ut alla böcker jag har i Spanien. Woooh jag är så peppad på livet så det går nästan inte längre. Imorgon jobbar jag delat tur och det ger mig lite dödsångest men det är lugnt. Tänker vara snygg, allt är enklare då haha. 

Här är några bilder jag print screenade från facebook som jag tycker om.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0