Det gådde bra


Grillar allt gott och onyttigt som finns över en engångsgrill på Djäkneberget med människor som toppar min lista. Planerar långt fram och det är läskigt men roligt och så har jag kvar min ångest om att behöva bli gammal och ensam men den ignorerar jag mest.
Längtar ihjäl mig så att jag dör efter en endaste liten vecka utan några plikter på jorden med bara hårda kramar och fina pussar och ännu flera engångsgrillar.
River sår på ryggen och tänker att "nu skulle Jennifer varit här och sett mig (<3)" och längtar tills vi går mot lantisbussen in till stan från henne på fredag och det pirrar sådär mysigt i magen som det gör när man är så jävla jävla glad.

Det gådde bra nu.

Kommentarer
Postat av: Jenni

LINA!!! SKÄMS PÅ DIG KVINNA! :( SLUTA KLIIIIIIIIIIIA

Ååååååååh pepepepepepepppppepepepeppepepepe <33333

2011-08-14 @ 15:37:54
URL: http://jenkmedk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0